Otázky a odpovědi pro zákazníky
S dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání naleznete přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky.
Kontaktujte prosím zákaznickou podporu, která s vámi situaci vyřeší. U zboží, které je skladem u dodavatele se může doba dodání ve výjimečných případech opozdit.
Na hlavní stránce našeho e-shopu si vyberete sekci Velkoobchod, kde vyplníte formulář a my se Vám co nejdříve ozveme.
- Pro vyřízení reklamace prosím vyplňte formulář, který naleznete v sekci ‚Reklamace a vrácení‘
- Vyplněný formulář vytisknete, podepíšete a oskenovaný dokument nám pošlete na e-mail: info@evergo.cz
- Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
- Úspěšné zrušení objednávky a vrácení peněz Vám zákaznická podpora potvrdí e-mailem.
Reklamaci je možné vyřídit do 30 dnů ode dne převzetí produktu.
Postup je stejný jako u reklamace zboží. Po vyplnění formuláře v sekci ‚Reklamace a vrácení‘ pošlete neporušené zboží v originálním balení na adresu naší provozovny. Po přijetí zboží vám budou vráceny peníze. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní od převzetí objednávky, a to bez udání důvodů. U nás máte tuto lhůtu prodlouženou na 30 dní.
Produkty, které jsou skladem a produkty, které jsou skladem u dodavatele mají odlišnou dobu dodání. Pokud je vytvořena objednávka s kombinovaným zbožím, tak produkty, které jsou skladem odesíláme ihned po přijetí objednávky. Produkty, které jsou skladem u dodavatele dorazí v lhůtě zmíněné u produktu.
Nenašli jste odpověď na své otázky?
Kontaktujte nás.
Jsme tu pro Vás v pracovní dny od 9:00 do 17:00
Po - Pá 9:00 - 17:00