CZČeština
0
0 Kč

Otázky a odpovědi pro zákazníky

Kdy mi prosím přijde zboží?

S dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání naleznete přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky.

Zboží mi nepřišlo v uvedené dodací lhůtě. Kdy prosím dorazí?

Kontaktujte prosím zákaznickou podporu, která s vámi situaci vyřeší. U zboží, které je skladem u dodavatele se může doba dodání ve výjimečných případech opozdit.

Chci nakoupit velkoobchodně, co mám dělat?

Na hlavní stránce našeho e-shopu si vyberete sekci Velkoobchod, kde vyplníte formulář a my se Vám co nejdříve ozveme.

Jak mohu reklamovat zboží?
  • Pro vyřízení reklamace prosím vyplňte formulář, který naleznete v sekci ‚Reklamace a vrácení‘
  • Vyplněný formulář vytisknete, podepíšete a oskenovaný dokument nám pošlete na e-mail: info@evergo.cz
  • Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
  • Úspěšné zrušení objednávky a vrácení peněz Vám zákaznická podpora potvrdí e-mailem.

Reklamaci je možné vyřídit do 30 dnů ode dne převzetí produktu.

Jak mohu vrátit zboží?

Postup je stejný jako u reklamace zboží. Po vyplnění formuláře v sekci ‚Reklamace a vrácení‘ pošlete neporušené zboží v originálním balení na adresu naší provozovny. Po přijetí zboží vám budou vráceny peníze. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní od převzetí objednávky, a to bez udání důvodů. U nás máte tuto lhůtu prodlouženou na 30 dní.

Proč mi chodí zboží postupně?

Produkty, které jsou skladem a produkty, které jsou skladem u dodavatele mají odlišnou dobu dodání. Pokud je vytvořena objednávka s kombinovaným zbožím, tak produkty, které jsou skladem odesíláme ihned po přijetí objednávky. Produkty, které jsou skladem u dodavatele dorazí v lhůtě zmíněné u produktu.

Nenašli jste odpověď na své otázky?

Kontaktujte nás.

Jsme tu pro Vás v pracovní dny od 9:00 do 17:00

+420 777 505 700
Po - Pá 9:00 - 17:00
Nebo využijte nás formulář
Evergo - Jak vám můžeme pomoci