Otázky a odpovědi pro zákazníky
Kdy mi prosím přijde zboží?
Informaci o délce dodání naleznete přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Objednávku odesíláme kompletní, doba dodání se tedy řídí produktem s nejdelší dobou dodání.
Zboží mi nepřišlo v uvedené dodací lhůtě. Kdy prosím dorazí?
Kontaktujte prosím zákaznickou podporu, která s vámi situaci vyřeší. U zboží, které je skladem u dodavatele se může doba dodání ve výjimečných případech opozdit.
Na hlavní stránce našeho e-shopu si vyberete sekci Velkoobchod, kde vyplníte formulář a my se Vám co nejdříve ozveme.
Jak mohu reklamovat zboží?
Pro nejrychlejší vyřízení reklamace prosím kontaktujte zákaznickou podporu e-mailem na: [email protected]
Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám rychle vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
Úspěšné zrušení objednávky a vrácení peněz Vám zákaznická podpora potvrdí e-mailem.
Jak mohu vrátit zboží?
Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář, který naleznete ZDE.
Vyplněný formulář vytisknete, podepíšete a oskenovaný dokument nám pošlete na e-mail: [email protected]
Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám vyřídit vrácení zboží k vaší spokojenosti.
Nenašli jste odpověď na své otázky?
Kontaktujte nás.
Jsme tu pro Vás v pracovní dny od 8:30-16:00
Po - Pá 08:30 - 16:00