CZČeština
0
0 Kč

Otázky a odpovědi pro zákazníky

Kdy mi prosím přijde zboží?

Informaci o délce dodání naleznete přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Objednávku odesíláme kompletní, doba dodání se tedy řídí produktem s nejdelší dobou dodání.

Zboží mi nepřišlo v uvedené dodací lhůtě. Kdy prosím dorazí?

Kontaktujte prosím zákaznickou podporu, která s vámi situaci vyřeší. U zboží, které je skladem u dodavatele se může doba dodání ve výjimečných případech opozdit.

Chci nakoupit velkoobchodně, co mám dělat?

Na hlavní stránce našeho e-shopu si vyberete sekci Velkoobchod, kde vyplníte formulář a my se Vám co nejdříve ozveme.

Jak mohu reklamovat zboží?

Pro nejrychlejší vyřízení reklamace prosím kontaktujte zákaznickou podporu e-mailem na: info@evergo.cz

Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám rychle vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.

Úspěšné zrušení objednávky a vrácení peněz Vám zákaznická podpora potvrdí e-mailem.

Jak mohu vrátit zboží?

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář, který naleznete ZDE.

Vyplněný formulář vytisknete, podepíšete a oskenovaný dokument nám pošlete na e-mail: info@evergo.cz

Zákaznická podpora zkontroluje Váš požadavek a pomůže Vám vyřídit vrácení zboží k vaší spokojenosti.

Nenašli jste odpověď na své otázky?

Kontaktujte nás.

Jsme tu pro Vás v pracovní dny od 9:00 do 17:00

+420 777 505 700
Po - Pá 9:00 - 17:00
Nebo využijte nás formulář
Evergo - Jak vám můžeme pomoci