Reklamace
- Vyplňte a podepište reklamační formulář, který je dostupný zde.
- Zabalte vadné zboží společně s vyplněným formulářem.
- Napište nám na [email protected] neformální email, že chcete reklamovat zboží. My Vám vygenerujeme kód pro zpětnou zásilku. Balíček zaneste na libovolnou pobočku Zásilkovny a sdělte obsluze kód pro zpětnou zásilku, který jste od nás obdrželi. Balíček nám bude automaticky doručen přes Zásilkovnu. Tato služba je pro Vás zcela zdarma.
- Jakmile obdržíme Váš balíček, vystavíme Vám potvrzení o uplatnění reklamace a zašleme Vám ho na Váš email.
- Jakmile bude reklamace vyřízená, spojíme se s Vámi a domluvíme se na doručení opraveného zboží.
Práva a povinnosti související s reklamací naleznete v článku 7 našich obchodních podmínek.