CYBER MONDAY SE 3 SLEVAMI: -150 KČ nad 1000 Kč (kód: 150), -200 Kč nad 1500 Kč (kód: 200), -300 Kč nad 2000 Kč (kód: 300)
Zákaznická podpora:[email protected]

Reklamace

Reklamace zboží

Postup: 

  1. Vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde Formular reklamace.
  2. Zabalte produkt společně s vyplněným formulářem.
  3. Napište nám na email [email protected], abychom Vám sdělili číslo reklamačního asistenta a to bez ohledu na to, jaký dopravce byl v objednávce zvolen.
  4. Balíček bezplatně vrátíte na libovolné pobočce Zásilkovny a k tomu Vám postačí číslo uvedené v emailu.
  5. Úspěšné vyřízení reklamace Vám zákaznická podpora potvrdí e-mailem nebo se s Vámi také může spojit telefonicky