Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč

Reklamace

  1. Vyplňte a podepište reklamační formulář, který je dostupný zde.
  2. Zabalte vadné zboží společně s vyplněným formulářem.
  3. Napište nám na [email protected] neformální email, že chcete reklamovat zboží. My Vám vygenerujeme kód pro zpětnou zásilku. Balíček zaneste na libovolnou pobočku Zásilkovny a sdělte obsluze kód pro zpětnou zásilku, který jste od nás obdrželi. Balíček nám bude automaticky doručen přes Zásilkovnu. Tato služba je pro Vás zcela zdarma.
  4. Jakmile obdržíme Váš balíček, vystavíme Vám potvrzení o uplatnění reklamace a zašleme Vám ho na Váš email.
  5. Jakmile bude reklamace vyřízená, spojíme se s Vámi a domluvíme se na doručení opraveného zboží.

 

 Práva a povinnosti související s reklamací naleznete v článku 7 našich obchodních podmínek.